Wikia

De Traan Van Isis is een soort flesje met een vloeistof, dit is een levenselixer.

Achtergrond Edit

Er zaten vele personen achter de traan aan: Victor Sr. om het eeuwige leven te verkrijgen. Zeno en Rufus, zodat Zeno zichzelf beter kon maken, en de club om Noa (de uitverkorene) te genezen.

Verschijningen Edit

Seizoen 3 Edit

Nadat de club alle proeven heeft gedaan in de gang, krijgen ze de traan te pakken. Senior pakt echter de traan af om eeuwig te leven. Gelukkig voor de leden steekt Patricia hier een stokje voor.

Seizoen 4 Edit

Nadat Noa het laatste gif heeft toegediend gekregen, verkleurd de traan van zuiver naar donker. Aan de hand van de videoboodschap die Zeno heeft opgestuurd wordt duidelijk dat de club de traan moet zuiveren door middel van drie liefdesstappen. De eerste papyrusrol zit mee in het pakket dat hij stuurde. Jeroen moet naar Egypte om de andere twee papyrusrollen te vinden. Nadat de hiërogliefen zijn vertaald, blijkt dat de club iemand moet 'loslaten' via een speciaal afscheidsritueel.

Voor dit ritueel halen Appie en Amber, een Egyptische waterlelie zoeken, kort erna moeten ze Trudie hiermee besprenkelen en iets meegegeven wat hun dierbaar is. Het ritueel slaagt en de traan verkleurd van donker naar een lichtroze kleur.